Ny nyckelroll på Corvara ska säkerställa bästa service till försäkringsbolagen

Nu stärker vi upp med en helt ny roll inom företaget, kundsamordnare för affärsområdet Skadeservice med försäkringsbolagen som främsta kundgrupp.

Maria Jansson, som har en bred bakgrund inom service- och ekonomiområdet, kommer att utgå från Region Mitt.

– Vi är glada över att kunna presentera Maria Jansson till Corvara. Som kundsamordnare kommer hon att fungera som länk mellan arbetsledarna, försäkringsbolagen och övriga kunder. Rollen är helt ny för oss och kommer att bli en nyckelroll framöver.

Maria Jansson har en bred bakgrund inom kundtjänst och ekonomi och har även drivit eget företag inom golvbranschen. På Corvara kommer Maria att ansvara för att samordna kundprojekten i Region Mitt, som består av Dalarna, Uppland, Södermanland och Sörmland.

– Syftet är att säkerställa att kundnöjdheten är hög. Vi satsar på att bli branschens bästa leverantör gentemot försäkringsbolagen och då måste vi kunna erbjuda service av högsta klass. Kunderna får en kontaktperson som har god kännedom om samtliga projekt och har ett nära samarbete med både kunden och ansvariga arbetsledare, säger Jeanette Hedman.

Maria Jansson tillträder sin nya tjänst den 2 januari 2018.

Vi finns nära dig

30 kontor i hela landet och över 670 medarbetare. Vi har resurser att utföra stora uppdrag, och kan lätt omfördela våra resurser mellan våra olika kontor.